24 december

Bara ett paket kvar att slå in. Nu är granen fin. Jag och hjärtat klädde den igår. Röd och guld består den av. Snacka om att det ligger en hel del julklappar under granen. Jag vill öppna NU. Men icke, jag får vänta till imorgonkväll, attans bananer, ska försöka fjäska med mamma och pappa om jag kan få öppna något iallafall. Jag har inte en susning om vad jag får iår. Efter att ha slitit rejält på jobbet idag är jag nu ledig i tre dagar framåt. Lovely. Och dessutom hade vi historiskt försäljningsrekord idag på jobbet. Lite wow-moment på det faktiskt. Imorgon ska jag försöka slänga upp lite julinspirerade bilder. Tomt på datorn när inte hårddisken är inkopplad. Fy, vad jag lovar att lägga upp bilder här men som aldrig kommer. Värdelöst. Meningslöst.

Uppesittarkvällen är nu slut. Och näe, jag tror inte det blev BINGO. Som vanligt. Att köpa bingolotter är för mig pengaslöseri. Men otur i spel, ger tur i kärlek. Jag väljer det andra alternativet.

Från oss alla, till er alla, en riktigt god jul! Nu är det julafton! Vi fick en vit jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0