A real man? What's a real man?

Julen står utanför dörren. Alla julklappar är nästan klara, det är några som inte är inslagna och så, men det ska jag nog hinna lösa innan julafton kommer. I år har jag varit alldeles julklappsgalen. Jag kan inte sluta köpa julklappar. Jag vill bara köpa mer, mer, och mer. Aldrig känt mig så givmild tidigare. Man önskade ju att man var miljonär så jag kunde skämma bort alla jag tycker om.

Nu har jag precis kollat klart senaste avsnittet av Svenska Hollywoodfruar. Och jag måste säga att fyfan, tyckte inte Anna-Nicoles låt va bra. A real man, yeah for sure, men inte kan du sjunga. Trallvänlig är den som sätter sig snabbt på näthinnan, men inte bra. Hon sjunger som en kråka. Det är dags för sängen. Tvätta ansiktet och sen kolla lite Eclipse. Somnade ju sist när jag och hjärtat titta på den, hihi. Somnar alltid numera, och jag vet att Jesper hatar mig för det. Men det är verkligen så att jag blir skittrött när jag jobbar och orkar inte sitta upp på kvällarna. Jobbade till åtta idag, phew, trött i ryggen och riktigt hungrig. På't igen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0