Beyond imagination

Pheew, det är tufft på Cervera. Ingen ro, ingen rast.. trallallaaaaa! Dock är det ganska skönt att man har att göra, tiden går sååå mycket fortare. På två korta men intensiva dagar har jag nu lärt mig kassan riktigt bra, om jag får säga det själv, för ja, jag har ju bara jobbat i 4,5 timma. Helt nytt kassasystem än vad Ekelund har. Visst att jag har arbetat i butik tidigare, men detta var en helt ny grej för mig. Jag har ingen aning om hur många julklappar jag har slått in idag på jobbet.. men kan det va upp mot hundra? Jag är faktiskt stolt över mig själv. Snart är jag en baddare på att slå in paket.

Efter jobbet åkte jag och handla mat till mig och hjärtat. Jesper kommer hit runt åtta efter att ha spelat en match i Kungsbacka. Jag och Jesper ska vara ensamma här hemma i helgen eftersom mamma och pappa är i Norge och hälsar på vår släkt. Ja, det va typ vuxenträff, lite därför jag inte åkte med ;) Så ikväll ska vi äta tacos och sen ska vi lägga oss i badkaret och bubbla. Bara min kärlek och jag, och en oändligt massa ljus. Dessutom är jag snart klar med julklappshandlandet. För en gångs skull är jag i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0