Det va den julen

Jaha, det va den granen.. jävla katt. alla guldkulor gick sönder och nu blir det ingen mer gran för i år. Ynka sex dagar fick den stå i fred, sen kom orkanen, dvs katten. Jag som tyckte det va så mysigt med granen och den tända julgranbelysningen. Imorgon ska jag jobba kort dag och sen är jag ledig tills den tredje januari. Ofattbart gött! För övrigt så är jag jättenöjd med mina julklappar. Är ni? Jag fick flera presentkort på Gina, ett på HM, ett på SF bio och ett på en ansiktsbehandling, mômsigt! Sen fick jag Body Shop grejer, nu kommer jag njuta ännu mer i bubblet, sen fick jag 5000 kr av mamma och pappa i respengar. Något som alltså ska gå till min kommande resa, vart sjutton den går till. Av hjärtat fick jag ett pörrigt nattlinne med passande trosor till och även ett presentkort på Gina. Fick också en LOVE-tavelram. Godis var också något som fanns i paket. Och badbomberna får jag inte glömma. Hmm, jag kan inte komma på något mer för tillfället, eller jo, en sommarsjal och yllevantar av Jespers farmor. Jättesöta! :D














Kommentarer
Postat av: vilma

fina bilder :D

2010-12-28 @ 22:28:59
URL: http://viilma.blogg.se/
Postat av: Ida

fina bilder :)

allt bra?

2010-12-29 @ 20:51:35
URL: http://idafesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0