Don't forget your past, it's what you're made of

Morsning korsning! Idag är jag ledig. Min chef ringde imorse och frågade om jag verkligen ville jobba idag i detta skeeet väder då jag behöver köra fyra mil till jobbet, plus att en ordinarie personal hade hoppat in idag. Så hon sa att jag fick göra som jag ville, men vi bestämde ändå att jag stannade hemma. Skönt att ha en dag ledig, men ändå så ville jag jobba cause I wanna make some money, yeah. Så istället för att åka till jobbet har jag idag ringt till skatteverket och hört angående restskatten och om jag har betalat in för lite skatt. TUR som jag har så hade jag betalat in för mycket skatt, what a release, jag får pengar tillbaka i sommar istället för att betala tillbaka :D

Under min lediga dag ska jag städa mitt rum, för det är stöööökigt, och sen ska jag försöka komma iordning lite här på bloggen. Hinna ifatt lite, catcha upp lite. Publicera sådant som jag länge velat visa för er, många bilder lär det bli. Bör nog även ta tag i bilderna som ska upp på facebook, Louise har tjatat så ;) hihi.  Jag börjar tycka det är rätt jobbigt att man är så beroende av facebook. Det är som att det vore ens liv. På ett sätt så skulle jag gärna ta bort min facebook, men ändå så finns mycket av en själv där. Alla bilder, många vänner, otroligt mycket som har hänt i ens liv finns där. Det är det som är det dumma med mig, jag fäster mig så lätt vid saker. Jag skulle nog aldrig kunna ta bort min blogg, för detta är en del av mig. Jag vet inte heller om jag kan ta bort min bilddagbok, är verkligen aldrig inne där längre, men ändå så tar jag inte bort den på grund av allt som finns sparat där. Jag säger alltid, och något som jag står för, att man aldrig ska glömma bort sig själv, så därför ska jag inte radera sådant som är en del av mig när jag predikar så hårt för andra att det är så viktigt att inte radera. Don't forget your past, it's what you're made of.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0