Det kallas vågat

Oh, jisses amalia! Jag hatar när man kommer efter i bloggningen. Ilandsproblem, ja gud ja! Ni bara anar...
Nu sitter jag här och vet inte vaart jag ska börja, eller vad jag ska berätta först och vad jag ska berätta sist.
Kan ju börja med att berätta att jag har jobbat idag på Ekelund. Ska inte jobba något på Ekelund förrän den 18&19 januari igen. Föööör jag har fått ett nytt jobb på Cervera i Varberg. Gött som sjutton! Men den tjänsten är mest nu bara över jul. Skulle det inte bli något mer, så är jag en erfarenhet rikare plus att dem kan ringa mig igen ifall dem skulle behöva extrahjälp igen. Men att jag har ett jobb nu innebär inte att jag ska sluta söka och lägga mig på latsidan. Näe för nu ska jag söka till Ullared, tror dem har ett jobb där som skulle passa mig ypperligt.
Imorgon ska jag till Cervera för att checka läget i 2 timmar, lära mig lite, typ kassorna och sådär inför min första riktiga jobbdag på lördag. Öh, nu kommer jag visst inte på vad mer jag skulle berätta, men det kommer väll om vart annat. Kanske redan imorgon. Dock har jag en heel del bildar att visa er. First out, my new haircolour. Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0