A day off

Idag hade jag stadskörning i Borås. Snacka om kämpigt! Halt och mycket snö var det, men jag klarade det iaf och det känns toppen! Nu har jag prov-uppkörning om en vecka (fanns inga tidigare tider). Klarar jag detta är det dags att boka uppkörning och uppskrivning. Körkortet är inom räckhåll och hur gött känns inte det?! L O V E L Y .

Vaknade halv nio och kände så där lite halvt ångest för att jag somnat och sovit bort en del av dagen. INTE OKEJ.
Gick upp och bakade en kladdkaka åt familjen och nu ska jag duscha, för att sedan gosa ner mig i min sköna säng för lite tvspelande. Then, sängläge! Adios!

 

Härliga bilder som påminner om sommaren!

(Båtresan 2008. Då livet var som bäst)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0