I can run, but I can't hide

På historian idag fick vi reda på att skolan har skaffat sig en skolplattform för oss elever. Vi fick varsin inloggning och jag tänkte: Fan va bra! Synd att dem dock inte har kommit med det tidigare... Men när vi väll kommit in på sidan och vår egen plattform kändes det bara förvirrande. Bra rörigt och jag kände bara NEJ. Men så är det väll med allt i början att det känns krånligt och avancerat, men det tar väll någon vecka och sedan känner man sig mer hemma och vet hur man ska göra. Hoppas jag... varför ska dem komma med detta när vi snart slutar? Det borde ha kommit redan i ettan. Eller vad säger ni? ; )

Nu ska vi snart ha engelska och ett förhör på en bok vi ska ha läst ut. Självklart har jag inte det, som alltid, för jag trodde den var till nästa vecka. Så nu sitter jag här med världens fetaste ångest och paniken kryper i kroppen. Though finns det väll inget att göra så det är bara att snällt säga till läraren att man hade missat. Ursch. Skäms Nathalie.

Innan ni klickar er ifrån all min ångest så kan ni lyssna på den här låten, good feeling låt, OHYES!




Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Ja visst är det :)

2010-02-24 @ 14:51:45
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0