Just fucked up

Öppnade gårdags Gt och läste på "Tryckeriet's" sida. En person berättar om när hon hade fått köpt fel busskort hos pressbyrån. Hon berättar att hon hade fått köpt fel kort av expediten och sedan kommit tillbaka för att vilja byta kortet till det kort hon egentligen hade bett om . Men då går tydligen inte det, hon har endast rätten att ångra köpet innan hon går ut genom dörren. Detta lät i mina öron helt sjukt. Det är inte hennes fel att hon har fått fel och att inte pressbyråns personal inte kan sitt jobb bättre, eller? Chefens enda ursäkt att hon hade fått fel kort hade tydligen vart "Expediten är nyanställd". Ännu en anledning till varför hon skulle få byta sitt kort, när det faktiskt vart pressbyråns fel och INTE hennes. Sådant här kan få mig att koka och ibland undrar man vad folk tänker med... inte med hjärnan iallafall, kanske med röven...? Så passa er för detta och försäkra er om ni verkligen fått rätt kort om ni någon gång ska köpa ett! Men hur lätt är det att veta om man får rätt kort när inte ens expediten vet om det är rätt? Det står ju inte direkt på kortet... DONK. Nathalie is pissed off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0