KÖÖÖRKORT!!

Idag har jag skaffat mig ett sånt dära kort man kan köra bil med!! Wooohooo! Maxat skulle jag vilja kalla det :D Nu kan jag åka ensam på vägarna, utan mamma eller pappa i bilen och utan den där förbannade övningskörskylten som ständigt trillade ner. Så nu jävlar, se upp på vägarna för rallynathalie är ute på banan nu! Tjooohooo

Så fort pappa kommer hem från jobbet ska vi äta en smörgåstårta mamma har gjort, mumigt, bara för att fira mig, vilken gullig mamma jag har! :D

Jag: Pappa tror du jag kan få köra iväg en sväng med någon av bilarna?
Pappa: Naa, inte i detta väglaget..
Jag: Men snälla?
Pappa: Vi får se hur vädret ser ut när jag kommer hem..

Lite senare pratar jag med mamma..

Mamma: Men du får väll åka till någon sen, Tässan eller ngt. Åka till någon kompis.
Jag: Får jag det då? Pappa lät inte så positiv till det..
Mamma: Klart du ska! Du kan få köra audin!
Jag: Hahaha, ja då kan ju inte pappa säga något för du äger ju audin!

Så där du pappa, nu fick du allt en smäll på näsan :D :D Kärlek till mamma, hon är ju bäst ; )


Kommentarer
Postat av: Issa

WOHOOO :D GRATTIS Nattis :D

2010-02-25 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0