2010.

Jag blir galen! Totally mad! Jag hatar när blogg.se strular. Nu försvann mitt inlägg och får nu skriva om det. Så trött jag blir.

Let's make it short. Hej igen efter ett bra tag av noll uppdatering. I'll be back as I always say. Imorgon beger jag MIG och mina kära vänner till Varberg för att kolla in trettondagscupen. Ska bli trevligt!

År 2010 har anlänt och jag hälsar det varmt välkommet. Jag hoppas det kommer bli ett otroligt bra och roligt år. Eller det måste bli det, det finns inget hoppas, det finns bara ett måste. Jag vill ha ett underhållande, händelserikt och givande år med nya erfarenheter och upptäckter!

IT'S A NEW YEAR AND IT'S GONNA BE SO FUCKING GOOD!


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jag hoppas också att det blir ett bra år!:)



/E

2010-01-03 @ 17:23:27
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0