Back in school.

Jaha, då var vi tillbaka vid skolbänkarna, eller för oss del på EP, datorerna. Känns ganska bra att börja skolan igen, trots allt... Roligt att träffa alla underbara classmates igen! Dem får verkligen en att stå ut alla långa skoldagar. Aldrig haft en sån underbar klass. Dessa tre år har bara rusat förbi, känns både bra och dåligt på en och samma gång. Nu är det sista terminen och stressen kring bal och student kommer allt mer krypandes. Jag vill inte sluta skolan. Jag känner en sådan press över allt som ska vara klart och hinnas göra. Jag har är inte klar i skolan än, jag har inte gett allt! Och det är det som svider något så fruktansvärt.

Men ny dag imorgon, nya möjligheter! Godnatt kära människor, nu slocknar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0