Live on your own succes

Alltför ofta ser jag andras drömmar gå i uppfyllelse, och inte mina egna. Att leva på andras succéer och se vad andra gör har blivit min grej, det har blivit till något jag gör varje dag. Dock en trend jag inte vill följa. Det får vara slut på det, jag tänker inte leva så längre. Jag har tröttnat, nu sätter jag ner foten. S T O P P ! Det måste ske en förändring, för mitt eget bästa, för när jag blir äldre vill jag kunde titta tillbaka stolt på mitt liv. Vad jag har gjort och fått vara med om. Inte att jag ska titta tillbaka på mitt liv med ånger och grämelse. Jag vill ha något att visa upp, något att berätta om för mina barn som skulle göra dem ivriga efter att få veta mer. Visst har jag fått uppleva mycket i mitt liv och vart med om mycket. Det är inte det jag vill få fram, utan att jag egentligen hade velat uppleva ännu mer än vad jag har gjort. Att ha något mer på tapeten. Så nu kör vi. Från och med idag: LET'S ROCK THIS WORLD! Jag har sagt det här så många gånger att ni kanske inte tror på det, knappt jag själv faktiskt, men nu är det på riktigt, och jag menar det!

DON'T DREAM YOUR LIFE, LIVE YOUR DREAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0