Help me sweethearts

Har börjat titta på ny mobil. Är så trött på min gamla nu som jag har fått använda de senaste månaderna på grund av att min andra telefon gick sönder sedan att jag tappade den i vattnet. Alltid sådan otur! Vad är det man säger? Otur i spel, tur i KÄRLEK. Då väljer jag faktiskt hellre kärlek, då kan spel slänga sig i väggen! Hihi. Jag ersätter telefonerna som spel, kanske inte riktigt rätt, men vi säger så. Så som sagt, jag söker en ny mobil. Framför allt vill jag ha touch! Och nu har jag hittat en mobil med både touch OCH vanliga knappar, för ett överkomligt pris. Underbart! Egentligen ville jag ha en iphone, men i och med att jag är låst hos Telenor i lite mer än ett år till så får det vänta. SUCK. Så det är nu ni ska hjälpa mig. Det är nu jag behöver ER hjälp, även om ni är få så kan det bringa lycka! Den här mobilen vill jag ha, fast i vit! Den finns, men vart tusan då? Vart hittar jag den? Hos vilken återförsäljare?

WHERE CAN I FIND A WHITE ONE?

Kommentarer
Postat av: emma

En sån där mobil har jag!:) Love it!

2010-01-29 @ 12:11:07
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Postat av: emma

svar; hehe har du köpt den?:)

2010-01-29 @ 17:07:01
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0