Like no one can



Hej igen allihopa! Nu har jag vart borta i två dagar, men nu är jag tillbaka igen. Har tyvärr inte hunnit uppdatera. Ena dagen sov my lovely friend Isabelle här och vi hade myspys. Spelade play station 2 som jag inte gjort på år och hade det allmänt trevligt. Andra dagen var jag i Göteborg, promenerade på Ikea och inhandlade nya kontorsmöbler till vårt kontor här hemma(ganska logiskt va?) samt köpte min mobiltelefon som jag så gärna ville ha. Hämtade även min GHD-plattång idag. Haven't try it yet men bilder kommer och dessutom ett litet uttalande om den var bra eller ej, om den va värt niohundra riksdaler. Så nu är jag totally broken och ska nu börja spara, och det ordentligt! Har inte känt mig så här fattig på länge, så det skär i hjärtat. Men som man säger: Pengar är inte allt.

Förresten så vill jag tipsa er om hårprodukten på bilden. Köpte den härom dagen och den är superb! Reparerar håret och får det att kännas mycket fräschare. Ungefär som du nyligen vart och klippt dig. Jag använder den för att skydda mitt hår vid användning av hårfön och plattång. Men även som en liten inpackning. Håller för 5 tvättar och appliceras i handdukstorkat hår eller fönat. Dessutom luktar det jättegott, ungefär som kokos och mandel. Mumsigt. Kostar ca. 170 kr.

Nu ska jag alldeles strax kika Made in Sweden. Favoritprogram, ooohja! :D


John Mayer - Neon


Kommentarer
Postat av: yonna

sv; Nej det är ju ej det men sånt som måste göras, precis som din disk ;)

2010-01-28 @ 21:40:13
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/
Postat av: Kattis

Men Nattis, vart har du köpt den då?:D

2010-01-28 @ 21:42:19
URL: http://katarinakullbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0