Losing my way

Har vart i Borås idag med klassen och tittat på två rättegångar. Intressant och något nytt jag aldrig tidigare vart på. Rättegångarna handlade om stöld. I båda fallen hade de åtalade erkänt vilket inte gjorde de lika spännande. Skulle gärna vilja gå på en rättegång någon gång då det blir lite mera argumentationer och disskusioner. Där det både finns åklagare och försvarare. Well well, skulle förmodligen blivit 24 kväll at my place, men fick hastigt reda på att jag hade körlektion. Så där gick den planen. Men annars gick körlektionen jättebra och nu är jag klar med landsväg. Skönt! Kvar är stadskörningen den förste februari. Sen är körkortet inte långt borta kan jag säga! Wooohooo!!

Opps, nu går snart bussen. Måste kila. C YA!

Justin Timberlake _ Losing my way



Kommentarer
Postat av: ANGIE

sjukt bra låt! sett han live ^^

2010-01-21 @ 00:49:25
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0