Made in Sweden

Åh, har precis titta på Made in Sweden's säsongspremiär. Så grymt bra! Jag bara ÄLSKAR Anders Bagge. Så otroligt underbar. Hans skratt, hans sätt att vara på och enorma hjärta han tycks ha. Han verkar så ödmjuk och jag är nästan kär. Sen så gillar jag även de andra två kottarna, Laila och Andreas. Laila's sköna skratt, totally awesome! Och sen Andreas härliga stil. Mumsigt. Jag får fnatt i hela kroppen, stämbanden börjar vibrera och jag kan inte hålla inne min röst. Kul att jag sitter där i soffan med mamma och pappa och nynar på något låt, i drömmandet om att jag också skulle stå där en dag, att få chansen. JAG VILL OCKSÅ VARA MED! Vilken dröm, vilken verklighet det hade vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0