Skrika högt skulle vara det enda rätta

Fy bubblan så arg jag blir när jag inte klarar dessa repetionsprov på körteorin. Jag KOKAR rent ut sagt! Varför ändras de korrekta svaren hela tiden? Vid ett tillfälle svarade jag rätt på en fråga. Sedan gör jag ett prov igen och samma fråga dyker upp, klickar i samma alternativ som innan (som jag vet var rätt) men helt plötsligt blir det fel...?! Det är helt ofattbart! Jag har bara SÅÅ lust att ge upp. Men det är inte min filosofi, inte min nya grej. Jag ska ta mej fan kämpa. Det får jättegärna komma något som gör mig glad just nu. Det hade inte vart fel!

Kommentarer
Postat av: vickan

Täääänk på när du kan sitta i din racerbil med hög ehm..musik a la patten och digga, då är det värt alla keliga prov! :D

2010-01-14 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0