TOTALLY AWESOME.

Igår hade jag en toppendag med mina två fina tjejer, Vickan och Issa. Först var vi nere i Kungsbacka för att shoppa lite, eller ja, rättare sagt Vickan skulle shoppa och jag hade bestämt mig för att bara vara sällskap och bara hjälpa henne. Men... så blev det inte! Jag fick satt sprätt på ytterligare lite pengar igen och denna gång kom jag ut med ett par jeans, 2 skjortor, en t-shirt, ett par örhängen och en ny dataväska. Inte illa pinkat va?! "Mamma jag ska inte shoppa nånting, jag ska bara vara till sällskap åt Vickan" Jo, för det höll jag ju så fint! Sedan blev det lunchtime på Buffé. Riktigt smarrigt och där satt vi i två och en halv timma! Vi kan sitta ner, om man nu säger så. Haha.

Efter det drog vi in till Göteborg och kollade Avatar i 3D. Hur bra som hellst! grymt. TOTALLY AWESOME!!

Nu kom John så nu måste jag kila! Pusssstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0