Sjung om studentens lyckliga dagar

Hmm.. Jag sa till mig själv att jag skulle gå och lägga mig tidigt idag. Men oj, vad hände? Jag sitter här och bloggar när klockan slagit tio över ett på natten. Tanken var att jag kanske skulle firat med alla goa varbergare(jag kallar dem så) ikväll, men min studentmössa var några mil för långt bort så det blev inget med det tyvärr. Jag önskar att jag kunde vara lite mer spontan, även fast jag vill så går det inte.

Det verkar som att jag har kommit in i "tänkar"-stadiet igen. Fy vad det är jobbigt. Visst, det kan vara nyttigt men oftast resulterar det bara i en virrig hjärna och för mycket skit. Jag hatar ord med ingen innebörd.

För övrigt så var jag i Varberg idag och kollade på alla glada nytagna studententer. Snacka om att kunna förstå känslan dem hade i kroppen då jag i torsdags själv tog studenten. Helt ofattbart! Tillslut fick jag letat upp Simons(FY FAN VA DU ÄR BRA!) flak, missade hans utspring, och ge honom min blomma samt få klickat lite bilder. Bilder kommer såklart! Både på min student och Varbergs student. Nu är det trots allt sängen som gäller. Jag ska försöka få min skönhetssömn. PUSS&SMEK ♥ L o v e

Kommentarer
Postat av: mimmi

åhnej, tänkarperiod, låter inte kul! lev så spontant du kan nattis!

2010-06-18 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0