Two days left

Balen var helt fantastisk. God mat, härlig stämning och bra drag. Jag hade verkligen inga förhoppningar överhuvudtaget, vilket var bra, för då blev det som va bra ännu bättre. Nu går jag här hemma och städar, det är ju för sjutton student på torsdag!!! Men det regnar här, jag börjar bli orolig. Snälla snälla gud, låt det inte regna på oss på torsdag! Jag ber!! Ikväll är det nog fest, studentfirande tjooohooo. Förferre hemma hos Emma och sedan Stars, kan nog bli riktigt grymt! Men nu måste jag sätta fart, bjuder dock på några balbilder så här i förbi farten.



Filip, jag och Issa



Björn och jag, bästa vänner ohyeah



Vickan, jag, Sarah och Issa - SVIN-gänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0