Det finns inget som säger att du inte kan

Pratade nyss med en lärare, jisses vad hon kan prata på! En hel jävla halvtimma stod hon här och prata med mig... Unbelievble. Inte för att jag hatar henne, men ändå. Dock fick hon satt igång lite tankar i hjärnkontoret. Vi pratade om livet och hur spännande det faktiskt är, för det ÄR det. Och att man inte ska vara feg utan våga göra nya saker, våga flytta hemifrån och lämna ditt trygga bo, våga resa jorden runt helt själv. Helt enkelt VÅGA mer. Min lärare berättade att är det något hon ångrar i livet så är det att hon var för feg för att våga resa runt som yngre, vilket slutade inom Sveriges gränser. Detta misstaget vill inte jag begå! Nej, jobba på som ett ass i sommar och sen vill jag sticka till Norge i några månader. Jag vill testa att våga stå på mina egna ben. Och efter det får vi väll se vart mina vingar bär... varför inte USA eller Australien? Det hade vart maxat.Vilja. Våga. Vinna. Det finns inget som säger att du inte kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0