EFTERLYST

Jaha, ikväll blev man ju nästan efterlyst, det va bra nära! Sökning efter bilen av pappa. Stackarn när han upptäckte att bilen inte var nere vid tåget. Han måste tänkt OLYCKA direkt. Men inte fan hamnar jag i diket eller i någon olycka? ;) Jag är ju kung! Och sen hade ju tydligen mamma ringt femtioelva gånger på mobilen och ingen Nathalie hade svarat. Och några sms hade även trillat ner i några vänners smsinkorgar. Hoho, farligt att åka till Vickan, för då kan man ju tydligen bli borttappad... Men annars har jag och Vickan haft en toppendag, bäst med andra ord, käkat kladdkaka, pratat om allt vad som går att prata om och fått en stor dos av skratt. Mer sådana dagar tack! Du får mig att må bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0