High up in the air



Kom nyss hem från den sjukaste teatern jag någonsin har sett, Carmen hette den. Vi var i Göteborg, eller rättare sagt ute på Hisingen på Backateatern. Förstod inte ens vad teatern handlade om, varken jag eller andra i klassen men förmodligen handlade den om terrorister och hur vi människor fungerar och beter oss. Något i stil med det ; ) Dånande ljud, skrik, jukanden och en naken man som sprang runt och hoppade på väggarna och slog sig, ja det är väll vad man kunde få se i denna teater. Det är inte varje dag man ser en spritt språngade naken man, jisses!


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Kul att du tycker det :)

2010-03-24 @ 21:57:42
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: ja vi hade kycklingwok:O eller sa jag det redan? Var supergott, men så klart var det sliskigt eftersom det är skolmat, hemlagat är alltid bäst men jag ska inte klaga.

2010-03-24 @ 22:10:35
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0