Kära vän

Häromdagen fick jag höra mycket fina ord från en vän som verkligen berörde mig. Märktes antagligen inte lika tydligt som det faktiskt kändes i hjärtat mitt. Kära vännen berättade vilken energi jag utstrålade, att jag alltid är glad och gör en annan människa positiv. För det mesta ett leende på läpparna, skrattar och är en person som är driven och kommer med roliga idéer, och också slår slag i saken. Oj tänkte jag när jag fick höra detta. Är det verkligen så jag är? För det är verkligen sådan jag vill vara. Energifylld, positiv, glad och driven. Tack för de fina ord du gav mig, det gjorde min dag, det va highlighten i min stundande vardag. Lycklig att jag har dig. K Ä R L E K .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0