Living the life

Det va en bra dag igår. Dagen började med att jag gick i skolan och sedan åkte till Kinna för att öka på min tan. Därefter tog jag bussen hemåt och mamma kom och hämta mig. Vi åkte och hänmtade Audin från verkstaden så nu har vi tre bilar igen. Så nu kan jag börja ta bilen ner till Horred själv, slippa att mamma eller pappa kör mig ner varje dag, vilken frihet. När vi kom hem lagade vi Olas heta soppa tillsammans, supergod, och efter det bakade vi bullar. 45 st fick vi ihop och dem blev awesome! Även en liten springrunda fick jag hunnit med innan jag åkte till Jim på kvällen. Kollade på Entourage och skulle egentligen kollat på Sherlock Holmes men kass som Jim nu är så laddade han hem en film med inget ljud, bara bakgrundsljud. Hoho, bra Jim ; )
Idag ska jag ut och springa igen. Jag älskar när det skakar i benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0