Strawberriiiiies

Tjennna! Hoppas allt är bra med er!
Jobbat hela dagen idag på Svenska mässan uppe i Göteborg, stått och pratat om Ekelund och delat ut broschyrer. Och imorgon är vi back on track igen. Dock kortare arbetsdag vilket är übersköönt! Snacka om att man får ont i benen! Så som sagt så ska jag upp och jobba på mässan imorgon också, så dags att gå och lägga sig så man har tillräckligt med energi för ännu en dag på jobbet! Nu pyser jag i säng... eller förresten, fick köpt ett Thomas Sabo armband med tre berlocker och även ett halsband idag, guess who's happy?! Men pusss då!



Visst ser det smaskigt ut?! Jag vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: JENNSAN - mitt mode

det ser jättegott ut!



kram

2010-03-28 @ 18:06:36
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0