Trade in the world to show i'm falling

Solsidan rules! Jag älskar humorn och skådisarna gör det riktigt bra. Helt enkelt, KLOCKRENT.

Tydligen så konvergerar vi människor. De person som va snygga som yngre blir fulare ju äldre de blir, och de personer som va fula som yngre blir snyggare ju äldre de blir. Undra om denna teori stämmer... Svårt att tänka mig, ofta kan jag tycka att personer som redan va snygga som unga håller måttet hela livet ut, oftast. Men på vissa kan denna teori säkerligen stämma. Dock gäller en helt annan teori om man känner varandra sedan skoltiden, då gäller tydligen klassfestsyndromet vilket innebär att var du t.ex. en nörd i skolan har du den stämpeln livet ut, iallafall i dina gamla klasskamraters ögon. Hmm mja, stämmer nog faktiskt... Lite smått intressant faktiskt.

Min mamma är toppen, nyss kom hon in med godis till mig när jag som mest behövde det. Har kollat Let's Dance och nyss Solsidan. Nu tror jag det blir en av mina favoritfilmer, Step up. Love it! Förresten, RÄDDA WILLY! Jag hoppas han är kvar tills finalen, han har ju en sådan underbar personlighet och en sådan charm. Tänk att en sextioplusare kan charma en artonåring, deni!

Dagens avsnitt av Solsidan, del 6:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0