K.A.O.S.







Idag var det ju våffeldagen och jag och Björn försökte oss på att göra våfflor till lunch men vi lyckades tyvärr inte. Det blev rena kaoset i köket. Det låg våffelsmet lite här och där på bänken efter några försök att få bort den smeten som fastnat i våffeljärnet. Haha, Björns citat "Ni har ju för fan ett våffeljärn från 1760!!!!" Hoho, vad jag skratta! Nästa inköp, ett nytt våffeljärn. Det är bara mamma som kan göra våfflor i min familj, en eloge till henne! För övrigt så har jag kollat på en hel del avsnitt av Glamourama ikväll efter jag körde ner Björn till tåget. Imorgon är vår klass lediga så får väll se hur jag ska spendera min dag imorgon! Gött med långhelg, totally awesome! Nu blir det snart sängen och någon film. Good evening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0