Kanske ett underbarn

Honestly, you're not fighting alone but you may assume.

Ledig från skolan idag, känns sjukt gött. Dock innebär inte det att jag kan göra vad jag vill, utan jag måste tyvärr plugga. Imorgon ska jag till skolan för att göra fe-provet, jag har en känsla att det inte kommer gå bra. Jag kan inte lära mig allt på bara två dagar, omöjligt. Eller är jag kanske ett underbarn? Who knows..

Igår var däremot en sån där bra dag. Fick reda på mitt matte c prov, JAG FICK GODKÄNT!!! YÄÄÄY!!! Sen fick jag även reda på att jag har mvg i Desktop, vg i Marknadsföring och eventuellt blir det också ett mvg i Expo också, nöööjd som fan! Sedan satte jag mig med företagsekonomin lite och jag förstod, inte illa.. Ännu ett under(jag måste vara ett underbarn..) Jag har insett att jag inte är puckad, bara jag vill och försöker. Dock lite försent nu när skolan snart är över.. Och för att inte glömma så förgyllde min kära pappa dagen också. Han hade köpt med sig thai mat hem, mums :D


Kommentarer
Postat av: Lina

sv. tack så mycket! :)

2010-05-11 @ 19:15:43
URL: http://shiiwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0