"Ingen jävla fucking"

Hahaha, jag döör! Mamma är sällan eller aldrig grov i munnen. Men plötsligt utbrister hon på chatten på facebook:
Mamma - "Ingen (på ert språk) jävla fucking SOL idag - när vi äntligen skulle SOLA"

Men jag gillar't, du passar verkligen in som att vara lite ungdomlig mamma, bra tänk!
Idag har jag invigt bubbelbadkaret och det var hur gött som helst. Ska redan bada på söndag igen då jag lovat att myspysa med hjärtat i bubblet. Då tänkte jag även slänga upp lite bilder. Vill egentligen visa en bild när det är mörkt för då blir det ju som mysigast. Men imorse var det ju ljust och det kommer det förmodligen vara på söndag också.. vilka ilandsproblem jag har. Fick även lagat lite egengjord Lasange åt mig och pappa. Pappas reaktion var god och lät typ såhär "Jävligt gott Nattis, det här har du gjort bra". Måste ju smakat heeelt okej! ; ) Provade att göra med ostfyllning i, vilket jag aldrig tidigare gjort, men det blev gott. Nu är det dags att krypa ner i sängen och läsa lite Ego woman. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0