Look what they've done to my song

Idag känner jag mig riktigt duktig. Jag har målat hela taket i badrummet. Snart kommer vi ha vårat badrum som jag och mamma SÅ har väntat på sen vi byggde huset. Nu ska bara pappa foga lite och sen ska badrumsmöblerna in. Dock får vi vänta tills mitten av december på att badkaret ska komma. Fan va jag ska bubbla när det kommer! Har verkligen aldrig känt mig mera sugen på att hoppa i ett varmt bubblande badkar.
Ikväll ska jag till Björn och Louise. Några från klassen kommer, vet dock inte hur många, för alla är ju på vift numera. Så vi får väll se. Men trevligt ska det bli då vi ska äta mat och sen gå ut på krogen! På denna kväll har jag absolut inga förväntningar, för det kan sluta vart som helst, så jag håller mig openminded. Blir nog bäst så. I väntan på att åka till Varberg så går jag och klurar på om jag ska ge mig ut på en motionsrunda eller inte, jag har så himla svårt att bestämma mig. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0