Update

Dagen till ära, jag och min finaste pojkvän har 5 månader tillsammans idag. Underbara älskade människa. Du är min kärlek, kärleken över alla kärlekar. Jag kan säga detta tusen gånger om, och fortfarande menar jag det lika mycket.

I onsdags var jag nere i Göteborg hos Dalia och fixade håret. Så SKÖNT! Äntligen fått gjort något åt mitt sletna hår. Så nu är jag brun/rödhårig och fräsch i håret. Bort med det slitna och fram med det fräscha, yeaaah ; ) haha!

I torsdags var jag på arbetsintervju på Cervera. Så sjukt glad jag blev att dem ringde. Tell you tomorrow hur det gick ; ) hihi. Håller på det lite.. bara för att retas.

Och idag har jag jobbat på Ekelund. Lite skönt att få jobba ibland, ha något att göra på dagarna lixom. Ja för det blir rätt tråkigt efter ett tag när man gått hemma mestadels.. för det har ju jag.

Imorgon är det dags igen att worka some ass off på Ekelund, ja jag menade inte gymmet tyvärr, och tjäna lite pengar. Sen får vi väll se vad som händer! Kanske ska försöka få en snygg bild på mig och mitt hår, eller iallafall FÖRSÖKA, så jag kan lägga ut en bild åt alla nyfikna människor på facebook som vill se min nya frissa! Eller ah, färg.

Godnatt, sov gott, jag ska upp sju imorgonbitti så det är änna dags att dejta kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0