Fucking perfect

Tillsammans med Amanda har jag idag spenderat mesta dels av dagen. Ätit kladdkaka(måste ju baka något gott när man får fint besök) och pratat non stop! Haft jättetrevligt. Det är verkligen roligt att träffa någon man aldrig är med typ, för då har man ju verkligen jättemycket att prata om. Tanken var att vi skulle ut och fota lite, men det hann vi inte för vi hade så mycket att prata om. Så vi får helt enkelt ta det en annan dag. Jag vill så gärna ut och fota snart, är så suuugen! Klockan tio ska vi åka till Kungsbacka och hämta mamma som kommer hem från en jobbresa i Kanarieöarna. Det ska verkligen bli skitkul att träffa mamma igen. Jag har gått hela dagen och längtat efter att få sätta mig i bilen och åka ner för att hämta henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0