Words from the love

Fick världens sötaste sms av hjärtat häromdagen och jag bara måste få visa er. Såhär löd det:

"Den här hittade jag på en blogg och jag tyckte verkligen att den stämde. Livet handlar inte om att finna den man vill gå till sängs med, det handlar om att hitta den man vill vakna upp tillsammans med. Det handlar inte om hitta den man vill leva med, det handlar om att finna den man inte kan leva utan. I världen kanske du bara är någon, men för någon kanske du är hela världen. Och Nathalie, jag är så himla glad att jag har hittat dig för du är just den personen för mig."

Det är det absolut finaste jag har fått av någon människa. Det är som att svimma i paradiset. Låt mig aldrig hitta ut ur din famn. Älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0