I love my fuckin' drug right

Chailatte for the win! För ett tag sedan köpte jag äntligen hem pulvret, har gått där och tänkt om jag skulle köpa det eller inte. Men äntligen hade jag bestämt mig. Jag älskar smaken, vardagslyx att få kunna göra det hemma om ni frågar mig. Nu ska jag alldeles strax duscha och göra mig iordning. Ska förmodligen lämna tillbaka min data, efter många OM och MEN. Är fortfarande osäker egentligen men jag får väll lyssna på de råd jag fått från dem flesta. Blää. 

 




Igår var det "Sex hos mig ikväll" hos Vickan. Hon bjöd på mycket god mat. Många skratt bjöds det på. Nästa gång är det Isabelles tur att bjuda till. Jag tycker verkligen den här idéen vi har skapat är skitbra. Vi alla får träffas och ha kul, som vi sällan gör så mycket numera. Såhär såg jag ut innan jag drog på middagen.. Btw, så har jag rött läppstift på mig, men det syns ju inte på denna bilden. Stolt över mig själv att försöka vara lite vuxen ; ) Egentligen så är jag SO PINK.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0