I'll show you what it's all about

Gick upp klockan halv nio och gav mig ut och sprang igårmorse. Känns så där riktigt sköönt! Sedan begav jag mig till Varberg och till Björn och hämtade pengarna för kameran. Känns gött att äntligen kunna släppa det besväret. Efter det åkte jag ner till Nordea och satte in lite goa cash på sparkontot. Därefter gick jag in till Gina och köpte en skjorta på rea samt 3 trosor. Nice! Fick även köpt ett halvt kilo godis för ynka 25 kr på Willys(erbjudande) och en bukett rosa rosor. Förresten så fick jag mina krukor av Björn igår också, hade sent bud med honom. Börjar trivas i mitt rum efter mina små förändringar. Nästa steg är om man ska byta tapet på fondväggen, men jag har inte bestämt mig än... Vi får väll se!
 
Efter Varbergs besöket åkte jag till min barndomsvän Charlotte, inte umgåts med henne på evigheter, så det va riktigt roligt att få träffas igen och spendera några timmar tillsammans. Vi hade verkligen mycket att prata om, sånt är kul. Nu har vi bestämt att vi snart ska träffas igen, jag hoppas vi tar upp kontakten på nytt. Var hos henne imorse för att hämta mina glömda rosor(klant!!) och då fick jag ett oväntat paket ifrån henne. Oj, va chockad och överväldigad jag blev. Bara sådär lixom. Jag öppnade det fina blåa paketet när jag kom hem och fick syn på en plattång(!!!). Men wow, en plattång fick jag av henne. Hur snällt var inte det?! Hon berättade att hon tyckte synd om mig efter att jag berättat att min dyra plattång hade gått sönder efter ett år. Kärlek till dig Charm (insider skämt).

Efter att ha hunnit vara med hjärtat en timma idag då min pappa skulle förbi Veddige för att sedan komma tillbaka och hämta upp mig, så blev den timmen en liten motionsrunda tillsammans. Eller ja, vi gick bara. Men det är väll bättre än inget? Hoppas ni mår bra därute, nu ska jag nog kolla några avsnitt av 24. Har inte så många kvar nu.

Checka in, Ana Ginas show, premiär! Kissie är med och jag tyckte det va ganska roligt, faktiskt ; )  Kolla det här!

Kommentarer
Postat av: Charm

Tack gumman! Va glad jag blir! :D Jag märkte att du blev väldigt chockad, jag älskar att överraska folk, så roligt! ;) Och hoppas att den håller i några år! :)

Vi syns och hörs :) <3

2010-10-29 @ 22:57:16
URL: http://ochean.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0