I'm dying here

Ojoj, dålig uppdatering! Men jag ska berätta för er. Bara inte just nu. Ska försöka ta mig ut på en gåtur/springtur, har inte riktigt bestämt mig än.. ; ) Har blivit alldeles för lite träning denna veckan jämfört med förra. Ska försöka träna både idag och imorgon, så har jag iallafall fått träna 3,5 dag(ar) this week.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Mamma och pappa ska ner till Åby och kolla trav men jag tror inte jag orkar det idag, för många timmar. Blir det utgång ikväll? Vet inte, har inte pratat om det med tjejerna, men om inte blir det nog hjärtat ikväll. Jag har massor att göra som jag vet att jag måste ta tag i, dags att sätta fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0