Short update

Dags att jobba lite imorgon. Halv tio till klockan sex på kvällen. Kille me slowly. Dags att göra sig iordning för natten, jag är ofattbart trött, av att inte ha gjort något vettigt under hela dagen? Ja, det blir lätt så. Jag vill ha ett heltidsjobb, har aldrig velat ha något ännu mer än detta! Kom igen nu Nathalie, sök! You aien't doing it good enough, yeah I know.. to sad. Fick sålt min data i lördags också. Jespers lillebror köpte den av mig. Bra att någon annan kunde ta del av erbjudandet, så slapp jag lämna tillbaka den och någon annan tjäna på mitt klipp. Idag sipprade det även in lite lön på kontot, hela 830 riksdaler, haha, efter att ha jobbat vid två tillfällen. Men gött är det ändå! Speciellt när man kommer på det såhär att ojdå, jag har fått lite lön idag också. Helgen har spenderats med hjärtat, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0