Supertorsdag

Jag ska väll göra som alla andra och uppdatera om att det blåser halv storm och att det har snöat idag på västkusten. Hemskt vad alla har nämnt det på facebook idag. Haha, alla reagerar på de drastiska förändringarna. Ska vi skratta eller gråta? Mja, jag tror faktiskt svenska folket gillar det, även fast vi kan hålla på att klaga så mycket. Det är ju ändå ganska mysigt.

Eftermiddagen har spenderats ihop med John. Vi har varit i Varberg lite grann och sen har vi käkat pizza, druckit den godaste läsken som finns(COCA-COLA) och flötat oss i godis. Vilken supertorsdag! Nu sitter jag här hos Jesper. Ska sova över här och sedan bär det kanske av till Varberg imorgon för att lämna tillbaka min dator(alltså denhär jag sitter vid). Har inte bestämt mig... Hatar beslutångest! Finns det något värre? Isåfall, TELL ME!

Imorgon ska vi alla till vår kära vän Vickan och ha sex hos henne! Ska bli kul och se vad hon bjuder på! Men nu ska jag och min pojk sova. Hihi, jag ska vara en liten bitch. Tänkte försöka hålla honom vaken ett tag till, vill ju mysa lite, även fast han ska upp klockan 6. What a biiatch I am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0