Unstoppable

Igår blev det som sagt bio och mat på stan. Wall Street - Money never sleeps såg vi och käkade på någon kinarestaurant, riktigt gott var det faktiskt! Och jo ja, till filmen... Den va inte alls så bra som den verkade. I 2,5 timma satt vi i en av Bergakungens salonger och fick träsmak, eller iallafall jag och pappa. Jag tyckte det va alldeles för mycket finanskrissnack och för lite snack om huvudpersonerna. Bra gjord och bra skådespelare, men näe. Det blev lite av en besvikelse. Next movie är Unstoppable som verkade skitbra på bioreklamen. Om jag har fått rätt information från google så ska denna film ha biopremiär den 10 november, and we will be there for sure! Nu måste jag åka och handla ädelost, man ska ju lixom laga mat sen ; )

Trailer: Unstoppable - check it out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0