PUSSKALAS



Ny ring om ni kan se det, haha :) från Gina, men ska förhoppningsvis kunna reklamera den för den släppte redan färg efter första gången jag använde den. För övrigt så vill jag jättegärna göra minx naglar helt i silver, så sjuukt snyggt, jag dör!

Jag hade en helt underbar helg med hjärtat. Vi har tränat, badat, fotat, druckit chai latte och myst till tusen. Längtar redan tills nästa gång vi ses.

Nu ska jag laga mat och sedan hänga tvätt. Därefter bär det av till Kungsbacka och kolla vinterjacka, har redan spanat in en goding. PUSSKAAALAS. Step up till kvällen med tjejerna, jag är taggad! Tränade 5 dagar denna veckan som varit, är so proud over me! YÄÄÄY, nu rullar det!!


Kommentarer
Postat av: mimmi

mysig tröja! var är den ifrån?

2010-10-11 @ 22:47:01
Postat av: Nathalie

ginatrioooot ; )

2010-10-12 @ 12:06:18
Postat av: mimmi

hittade den innan du sa de faktiskt, mys!

2010-10-12 @ 23:19:15
Postat av: Nathalie

härligt! did you buy it?

2010-10-13 @ 18:08:19
URL: http://nathaliearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0