Just do it

Såja! Nu har jag varit ute och gått en runda, det blev inte en lång én men det räckte för idag. Otroligt härligt väder ute, solen värmer gott och det är riktigt fräsch luft ute. Så där friskt! Det är livskvalité att vara ute i detta väder, stanna upp och känna efter att man lever.

Jag var ju på massage hos Pia i torsdags. Det va riktigt skönt! Hon berättade att jag fortfarande var lite, lite sne men att det inte va något märkvärdigt. Bara att jag behöver fortsätta träna som jag gör nu och göra mina övningar, så ska jag förhoppningsvis bygga upp min kropp på egen hand. Hon berättade också att hon upplevde att min kropp va vätskefylld. Hon frågade om jag åt mycket socker, och mja, jag var nog tvungen att medge att jag faktiskt äter ganska mycket socker. Can't help it : ) hihi. Vätskefylld är den nog på grund av att jag har mycket infektioner i kroppen och när jag äter socker resulterar det i ännu mer infektioner. Därför, socker är bränsle åt inflammation. Så nu har jag köpt Tyroban vilket innehåller Jodd som minskar sötsuget, och ja, en massa andra bra och nyttiga saker.

Rekommenderar verkligen kliniken "Hälsa&Helhet". Dem har olika behandlingar. Go massage, som kan kännas lite, men otroligt skönt efteråt. Sedan har dem även osteopati och laserbehandlingar. Kolla in deras hemsida här!
Efter att jag fick rättat till min rygg och fått mina behandlingar känns det som att man fått en nystart på livet, en bra sådan! Nu mår jag bra igen.

Nästa gång jag kommer dit ska jag köpa A-vitamin vilket kommer vara bra för min hud m.m. Ursch, vitaminer och skit kostar! 300 kr för en burk. Men men, för att må bra så får det fan kosta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0