Brunch

Jag, päronen och hjärtat var idag nere på Skårs gård och brunchade. Eftersom jag har fullt upp i veckan så var detta en försmak av min födelsedag. Mamma och pappa bjöd på en riktigt trevlig och mysig lunch ute i solen. Maten på Skårs gård är fabuulöööst god. Gillar speciellt kladdkakan som det finns hur mycket som helst av. FROSSA. Bilderna som man försökte klicka blev skitfula, men här är två. Makes no sence egentligen, men kan ju alltid vara kul med några bilder som visar. Ska försöka komma med uppdatering imorgon om helgen och allt annat. Nu är det läggdags, igen. Dagarna bara rusar iväg. Only two days left. Vi ses på tisdag, du och jag födelsedagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0