Keep moving forward

Jag och min mamma fick mumsat i oss lite mat innan hon stack till jobbet. Supergott! För övrigt så var jag ju på jobbintervju igår för ett företag som heter KranEl AB och det gick jättebra. Hon sa i slutet av intervjun att hon gillade mig och att jag hade bra kvalifikationer. Så vi får väll se. Hade tydligen varit många som varit bra. Så hon skulle höra av sig vare sig om dem var intresserad eller inte. Vi får hålla tummarna! Det enda som jag känner är lite negativt om jobbet är först och främst att det ligger i PARTILLE. Jag har 15 mil att köra, fram och tillbaka. A huge bensinkostnad jag kommer få! Sen att det bara är 4 timmar om dagen, mån-tors gör det heller inte bättre. Så vi får se som sagt... JAG VILL JU TILL NORGE OCH TJÄNA GOA STÅLAR!!!! Lite mer lockande. Jobbet på KranEl AB låter dock väldigt roligt, sådant som jag skulle gilla.
Igår jobbade jag mitt första pass som barnvakt. Gick riktigt bra och ikväll ska jag dit igen. Nu ska jag fixa lite här hemma och sen ska jag söka ett jobb mamma tipsade mig om! Tjollahopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0