Let's go nuts in this partydress

Hej igen. Har haft en fullspäckad vecka och hade inte med datorn till Jesper, där jag mestadels tillbringat min tid under veckans gång. Och nu ska jag sova, så kan heller inte göra en längre uppdatering som jag vet att ni vill ha ;) Imorgon kanske, innan vi sticker till Olympiatravet. Dock så slänger jag in lite snabba snapshots på min klänning jag hittade idag i Kungsbacka. Någon måste ju ha en festblåsa när hon fyller 20 år om några dagar. 19 april 1991 föddes en liten tös på 3000 gr och som var 49 cm lång. Ganska liten. Och nästa helgen ska hon ut och shake ass med sina vänner och göra kvällen till, Den. Bästa. Födelsedagen. Någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0