Never look back, right?

Vad är det med mig och mobiler?! Idag förstördes min senaste tredje telefon. Varför kan dem inte bara lägga av av sig själva? Varför måste jag förstöra dem innan de ens gett upp själva? Första telefonen tappade jag i toaletten. Den andra tappade jag i sjön och nu den tredje förstördes för att jag glömt den på biltaket. Dumma motorväg. Eller rättare sagt, dumma mig. Här har ni storyn om ni vill höra k a t a s t r o f e n :
JÄVLA KLANTARSEL! Pappa ringer mig efter jobbet. Jag lägger på och hör hur den börjar vibrera igen. Hittar inte vart den är. Vänder ut och in på jackan. Kollar i bilen, under bilen. Ingen mobil. Nathalie tänker "Den kommer väll fram sen..." Kör iväg från jobbet och när jag ska på motorvägen hör jag ett plötsligt ljud från taket *doff doff* Och i backspegeln ser jag min mobil falla i bitar. Jasså, det va där den var!

Någon som har någon gullig mobiltelefon att låna ut till mig? Eller måste jag ta mammas gamla mobil från stenåldern? Eller så testar jag mina manipulativa egenskaper och försöker övertala pappa att jag får hans iphone och att han tar sin gamla... Nja, jag vet att det ändå kommer gå käpp rätt åt helvete.
Tre snabba snapshots:
Det finns lite liv i den. När man tar upp sliden så lyser knapparna och vibrerar, men inget mer händer. Kort och gott, en störning.
ps. gör inte samma dumma misstag som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0