Nytt kapitel

Vaknade klockan åtta idag, bara sådär. Helt otroligt. Första gången jag tittade på klockan imorse visade den 06.16. Jag ba: Whata fuck? Har jag vaknat av mig själv såhär och inte känna mig speciellt trött? Måste vara för att jag har jobbat i över 2 veckor nu och gått upp mellan halv sex och halv sju varje jävla dag. Phew, vad jag känner mig duktig. Aldrig kommit försent till jobbet en enda gång, vilket jag annars är ganska duktig på. Så sedan dess har jag ätit dem nya Marabou cookiesen som nyligen kommit ut i butik. Skitgoda! Ni måste prova. Varma rekommendationer från mig. Hjärtat sovandes bredvid mig valde jag att kolla på Glamourama, men när musiken till introt började vände han sig om mot mig och sällskapade mig. Ja, han älskar också Glamourama, hehe. Nu ska vi upp från sängen, äta frukost och därefter iväg till hallen och sola, eller i alla fall det jag ska göra. Beachen 2011 närmar sig med storm steg. INTE OK. Men lite färg har jag dock fått. Tänker nog mest på kroppsformen. Om vi hinner så ska vi även lägga i lite färg i mitt hår. Måste ju vara lite fräsch. Ska iväg på middag i Saltkällan, ligger ovanför Uddevalla, hos min farbror och hans tjej, vi ska äta påskmiddag. Även min faster och Pelle(hennes man) kommer ner från Norge. Mysigt. Ha en bra fredag!

För övrigt så slutade jag på Frillesås Handelsträdgård igår. Jobbade nästan 3 veckor och nu är det över. Deras högsäsong är över och det finns inget mer arbete för mig. Han skulle dock höra av sig om det dyker upp något extraarbete åt mig. Chefen tackade och tog i hand. Och jag sa äntligen hejdå till Frillesås Handelsträdgård. Jättegött gäng, verkligen, jag har trivts, men jobbet, shiet, det var slitsamt. Min rygg är slutkörd. Tunga lyft och obekväma arbetsställningar. Osteopaten nästa! Nu är det dags för nytt kapitel. Dags att söka nya arbeten, och tro det eller ej, i'm looking forward to it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0