Stuck in the moment

Godmorgon Sunshines! Ligger i soffan och har nyss kollat Top Model 14. Går ju på tv3 varje dag klockan 11. Jag älskar Top Model och jag älskar TYRA. Hon är ju bara så awesome! Bilden som ni ser ovan har jag målat. Haha, jag försöker lära mig! Har kollat in bloggen lärdigteckna <-- (*klick*) och jag vill verkligen lära mig. Tjejen som ligger bakom bloggen är riktigt inspirerande. Något så sjuuuukt duktig. Tänk om man vore lika duktig själv. Att man besatte den talangen. Jag funderade faktiskt för ett ögonblick om jag skulle köpa sådana pennor som hon har för att kunna få fina resultat. Meeeen, jag vet inte om mitt intresse sträcker sig så långt. Vi får väll se med tiden. För just nu är jag inne i en jag-vill-hela-tiden-måla period. Det kan dock lika gärna vara över imorgon. Ps. skratta inte åt min bild, hihi, jag säger inte att den är bra men jag är åtminstonde nöjd med näsan :D ROCK ON GUYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0