Tell the world that I'm coming home

Dags för barnvaktsjobb. Eller introduktion kanske man ska kalla det. På söndag blir det eventuellt barnvaktsjobb. Mitt första. Spännande. Ikväll ska jag dit för att kolla läget och lära känna Tilda som hon heter. En flicka på 1,5 år. Jag tror det kommer gå bra. Se lite hur det fungerar och hur hon är. Även kolla när Raymond som pappa heter blandar välling och hur han lägger henne. Sedan imorgon ska jag jobba på Ekelund mellan halv tio och halv två. Gött med lite cash. Nu måste jag göra iordning mig. Pussss, helgen är fullspäckad. Jobbintervju på söndag också.

Jag häromdagen. Mitt hår är kort *bööööl* Frågan är vad jag ska göra med mitt hår på balen. Det är ju så nedrans kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0